Szállítás és fizetés

 

 

 

 

Súly alapján

Sprinter

házhozszállítás

Packeta
0-1 kg 1390 Ft 990 Ft
1-5 kg 1490 Ft 990 Ft
5-15 kg 1990 Ft 990 Ft
15-40 kg 3190 Ft- -
40- kg Egyedi árazás -
Utánvét 500 Ft 500 Ft
Szállítási idő 1-3 munkanap 1 munkanap

 

 

A rendelés minimális összege: 1500 Ft

 

Szállítási idő

 

 

Elérhetőségtől függően változik:

Raktáron lévő termékek: készleten lévő termékek esetén 1-2 munkanap.

Munkanapokon a 12 óráig leadott rendeléseket aznap, az azt követő csomagokat a következő munkanapon adjuk át a futárszolgálatoknak és az ezt követő munkanapon vehető át a megrendelt termék.

 

Rendelhető (2-3 munkanap) termékek: termékek jellemzően magyar gyártók által a megrendelő egyedi kérése alapján előállított termékek. (telefontokok, pólók, pulóverek, baba bodyk, farmer kabátok, tornazsákok és egyes párnahuzatok) esetén a szállítási idő 2-4 munkanap.

Figyelem! Egyedi gyártású termékek esetén a 14 napos elállási és csere jog nem gyakorolható! 

 

Fizetési módok

 

Előre fizetés (banki átutalás / bankkártyás fizetés)

 

A termékek ellenértékét előre fizetés útján is rendezheted. Az átutaláshoz szükséges adatokat a  fizetésre vár státusz email tartalmazza. A megrendeléshez tartozó számlát a csomag elküldésével egyidejűleg küldjük e-mail formátumban a szamlazz.hu rendszerén keresztül. Kizárólag a pontos összeget utald és tüntesd fel a megjegyzés rovatban a rendelés számát a könnyebb beazonosítás miatt! Az átutalásra 2 munkanap áll rendelkezésre, amennyiben nem érkezik meg a számlánkra a megrendelést töröljük a rendszerből!

 

Az átutaláshoz szükséges adatok:

Név: Szabó Csaba ev.
Bankszámlaszám: 10700093-66476290-51100005
Megjegyzés rovatba kérlek tüntesd fel a megrendelés számát!
A rendelésed az összeg beérkezését követően kerül kiszállításra!

Online bankkártyás fizetés a BARION rendszerén keresztül:

Online bankkártyás fizetés kizárólag a számlavezető banknál igényelt TELEKÓD megadásával lehetséges! Amennyiben még nem igénylte meg kérjük vegye fel a kapcsolatot a bankjával, ellenkező esetben a bankkártyás fizetés sikertelenül zárul!

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013

 

Shoptet Pay

Online bankkártyás fizetés, Google Pay

 

 

Ha nem sikerült kifizetnem bankkártyával a rendelésem mit tehetek?

Ebben az esetben banki utalással rendezhető a számla 1 munkanapon belül. A rendszer küld egy  Fizetésre vár státusz emailt mely tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat.

Ha utánvétes fizetésre váltanál válasz emailben kérd a változtatást.

Kérjük NE adj le újabb rendelést, mert a sikertelen fizetés ellenére a rendelés élő marad és foglalja a készletet! 

Ha meggondoltad magad és nem kéred a rendelést az emailre válaszolva kérd a törlést akár indoklás nélkül.

 

Utánvétel

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánod kiegyenlíteni a futárszolgálatnak, akkor válaszd az "Utánvétel" fizetési módot. 

Javasoljuk az online bankkártyás fizetési lehetőségeket vagy a banki előre utalást, a készpénz elkerülése érdekében, hogy ne kelljen esetlegesen érintkezni fizetés során a futárral. Ezzel védünk titeket és a futárszolgálat dolgozóit egyaránt!

 

 

SZÁLLÍTÓ PARTEREINK:

 PACKETA  

 

Szállítás költség: 990 Ft

Utánvét díj: 500 Ft

 

Hogyan működik a Packeta?


1) A szállítási módnál válaszd a Packeta-t.
2) Ha átadjuk a csomagodat a Packeta-nak értesítést küldünk neked.
3) Amit megérkezik az átvevőhelyre a csomagod a Packeta SMS-ben és eMail-ben is értesít téged.
4) Az SMS-ben és az eMail-ben is küldenek neked egy egyedi jelszót. Ezt kell bemondanod az átvevőhelyen.
5) Máris nálad a csomag - boldogság! :-) 
A csomag felvételével mást is megbízhatsz, mivel az átvételi jogot a jelszóval kell igazolni. A Packeta használatához nincs szükség személyigazolványra vagy egyéb igazolásra.
Ha 7 napon belül nem tudod felvenni az árut, egy válasz SMS-ben vagy a csomagkövetőn keresztül 21 napra meghosszabbíthatod a tárolási időt.
Hol ellenőrizhetem, hogy hol van a csomagom?
A Packeta modern csomagkövetési szolgáltatásnak köszönhetően egyszerűen megtudhatod, hogy csomagod éppen hol van és mikor érkezik meg.
Egyszerűen csak add meg a csomagszámot az alábbi linken, ami egy Z betűvel kezdődő, kilencjegyű számsor: https://tracking.packeta.com/hu/tracking/search (kiküldtük neked eMail-ben)

 

Ha van kérdésem a csomagommal kapcsolatban kit kereshetek?
Hívd a Packeta ügyfélszolgálatát, mely elérhetőségeit itt találod meg: https://www.packeta.hu/kapcsolat Esetleg vedd fel velük a kapcsolatot a weboldalukon és a Facebook oldalukon található Packetabot (chatbot) segítségével.

Tel: 0614008806

 

 

Sprinter Futárszolgálat

 

 Csomagodat a Sprinter futárszolgálat kézbesíti 24 órán belül. A csomag érkezéséről sms és e-mail értesítést küldenek.

 

Házhozszállítás költsége: 1390 Ft-tól

Utánvét díj: 5000 Ft

 

Ügyfélszolgálat
Telefon: +36 1 881 2615

info@sprinter.hu

https://www.sprinter.hu/kapcsolat/

 

 

MPL szállítás: A postai szolgáltatások nyújtásának és a hivatalos iratokkal kapcsolatos postai szolgáltatás részletes szabályairól, valamint a postai szolgáltatók általános szerződési feltételeiről és a postai szolgáltatásból kizárt vagy feltételesen szállítható küldeményekről szóló 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet módosításáról szóló 685/2023. (XII. 29.) Korm. rendelet alapján.

Ára: 1990 Ft-tól

Fizetés: kizárólag banki utalással vagy online bankkártyás fizetéssel vehető igénybe.

 

Személyes átvétel:

 

 

Személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség.

 

 

Termékek visszaküldése, cseréje, hibás/sérült termék:

 

 

Kizárólag e-mailben jelzett és egyeztet esetben küldj vissza csomagot! 

 

Egyedileg gyártott terméket (telefontok, bögre, egér, egérpad szett, szendvicsdoboz, póló, pulóver stb), élelmiszert nem cserélünk és nem veszünk vissza!

 

 

-  Átvételt követő 14 napos elállás esetén is e-mailben jelezd elállási szándékod mielőtt elküldenéd!

 

 

- Gyári hibás, törött, szállítási sérült termékek esetén e-mailben írd meg mi történt, és sérülés esetén fotózd le a dobozt és a terméket is!

 

 

- Ha nem azt kaptad amit kértél, jelezd a problémát e-mailben igyekszünk azonnal orvosolni a hibát!

 

Az emailbe írd bele a rendelés számát!

 

E-mail: info@szupicuccok.hu

 

 

 

Viszonteladókat nem szolgálunk ki.

 

Elérhetőség:

 

Posta cím:

Szabó Csaba ev.

2119 Pécel, Szent Erzsébet krt. 35/3.

Ügyfélszolgálat:

Elérhető: munkanapokon 8.30 és 14 óra között.

Telefon: +36306806660 (H-P: 8.30-14.00)

E-mail: info@szupicuccok.hu

 

Bejegyzés nem található...